tisdag 23 augusti 2016

Läsdag

Idag har jag tagit en dag ledigt efter en lite jobbig period. Jag har köpt lite nya kläder, ätit lunch med min sambo och äntligen läst ut Stjärnfall! Det tog ett tag innan jag kom in i boken, men sedan gick det fort. Det läskiga med den här serien är att allt är så verkligt och jag verkligen börjar känna att vi som samhälle är ganska så körda om något skulle hända oss.

Men men, nästa bok som kommer påbörjas är Harry Potter and The Cursed Child! Har hört så mycket olika reaktioner på den, jag hoppas verkligen att jag kommer gilla den!

Nu blir det till att småfixa lite här hemma innan det är dags att krypa i säng. Ha en fortsatt trevlig kväll alla där ute och glöm inte att följa mig på instagram (elinasbokliv) för lite fler uppdateringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar