fredag 18 augusti 2017

Helgfrågan v.33

När jag kollat runt på olika bloggar har jag hittat något nytt, eller ja, nytt för mig iaf. På Mias bokhörna så har hon Helgfrågan, som jag nu tänkte att jag också ville vara med på!


Så, veckans fråga är: Vad tycker du om ljudböcker?

Tja, jag kan inte påstå att jag lyssnar speciellt mycket på det direkt. Men jag gillar idén och när jag har huvudvärk och inte kan göra mer än att ligga på sängen så är de superbra! Jag gjorde en guide till Storytel för ett litet tag sedan, så efter det så vet jag iaf exakt hur jag ska hitta de bästa böckerna. Men i slutändan så gillar jag ändå mer att läsa själv, det blir lite speciellt. 

Gillar du ljudböcker? Eller föredrar du att läsa själv?

Fun fact: Jag försökte en gång att lyssna när jag körde bil, det gick INTE bra. Jag blev lite för inne i boken och slutade registrera vad jag höll på med, totalt livsfarligt. Så, inga böcker i bilen för min del! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar