söndag 22 oktober 2017

Förlåt att jag väckte dig, jag var bara uttråkad

Den här boken fick jag av Pug förlag när jag var på bokmässan. Jag såg den på fredagen, tänkte "åh, den verkar rolig, men kanske inte riktigt vad jag är här efter" och gick vidare. Men sedan kunde jag inte riktigt få ut den ur huvudet! Titeln bara fastnade!

Så, på lördagen gick jag tillbaka igen och jodå, jag kunde få ett rec-ex! Och jag blev inte besviken.

Hela titeln på boken är Förlåt att jag väckte dig, jag var bara uttråkad - och femtioelva andra roliga kattdikter.

Det är 125 sidor med små dikter och bilder som jag tror att ALLA kattägare kan känna igen sig i!  Jennifer Bark & Stellan Löfving har verkligen samlat ihop det bästa som kan pågå i våra katters små huvuden!

Jag tänkte här att jag skulle bjuda på första sidan ur boken, den sätter tonen väldigt bra och jag kände igen den såååå väl från våra katter, och då speciellt kattungen på 4 mån... ibland är det svårt att älska honom..


Det här är en supergullig bok som passar superbra som exempelvis presentbok till någon som älskar katter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar