lördag 24 februari 2018

Sökes: sci-fi bloggar

Jag följer väldigt många bloggar via bloglovin' och när jag satt och försökte sortera in dem i olika mappar så insåg jag att jag har ingen blogg i min lista som skriver om sci-fi böcker. Ibland kommer det upp någon bok, men inte en enda blogg som fokuserar på det. Så, är det någon som har något tips på en bra sci-fi blogg? Eller en blogg som delvis skriver om det?

Jag ska verkligen försöka mig på att läsa mer sci-fi. Älskar ju rymden och allt som har med ny teknik att göra.

2 kommentarer:

  1. Hmm, jag är tyvärr inte rätt person att fråga då scifi är en kategori jag aldrig läser något av :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du borde testa! :D Det jag har läst gillar jag, och det behöver ju aldrig vara supermycket av något. Många tänker ju inte direkt på att Astrid Lindgrens berättelser om Pippi klassas som fantasy! ;)

      Radera