tisdag 30 oktober 2012

Allmän uppdatering!

Nu har min blogg varit tyst länge, och helt ärligt så har det varit lite skönt med en paus. Gillar inte när jag känner att "jag måste" blogga, bara för att uppdatera bloggen. 

Men i alla fall! Nu kan jag uppdatera att jag har läst boken Niceville! Jag älskar filmen och tog med mig boken till USA och planerade att läsa den när jag ville ha något på svenska... och det blev nu. Så även om jag inte uppdaterat bloggen på något vis (varken bilder eller text) och min bloglovin nu står på 103 olästa inlägg, så har jag faktiskt läst! 

Jag har tänkt se om jag kan få upp mina nagelacksinlägg också någon gång i veckan (har 2st på g) och sen ska jag även försöka få upp lite tankar om de engelska böckernas omslag på de som jag köpt. Och självklart ska jag även försöka ta mig tid att skriva om Niceville! Sedan planerar jag att gå och se filmen The Perks Of Being A Wallflower, och sedan kanske läsa den boken! (Tror det börjar bli en vana för mig att se filmer först och sen läsa böckerna, verkar helt enkelt aldrig ha tid att läsa dem innan de kommer på bio!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar