onsdag 16 september 2015

Skola och Bokmässan!!

Hej på er!

Skolan är som sagt i full gång och det verkar som om jag får nöja mig med det jag läste i somras. Supertrött på kvällarna och hinner inte mycket mellan skolan och flytten. Det viktigaste är i alla fall över i den nya lägenheten, så jag bor där nu. Nu gäller det bara att inte bli lat utan faktiskt packa de sakerna som jag inte använder så ofta...

Men nu till det roliga!! Jag var med i en tävling hos Gabriella, och jag vann!! Så nu blir det jag som helt oplanerat faktiskt kommer att åka på bokmässan i Göteborg! Så sjukt roligt! Nu gäller det bara att bestämma sig för en dag och sedan skriva ner en liten planering så jag inte missar något viktigt!! Är det några bloggare som planerar att träffas eller något speciellt som ni tycker att jag borde gå på?



2 kommentarer: