tisdag 6 oktober 2015

Livsuppdatering

Hej på er alla där ute. Den senaste veckan har jag legat helt död i feber och förkylningen från *piiiiip*! Lägg på astma på det, så har ni mig, en lealös klump som sovit 24/7. Nu är jag bättre igen, även om jag snyter mig varannan minut ungefär.

Det har knappt blivit något läst, trots att jag varit hemma. Men några tappra sidor har jag kommit i Under the Never Sky, närmare bestämt 61. Den är intressant, så vi får se vart den tar oss!

Om en vecka ska lägenheten vara städad och besiktigad och då hoppas jag att jag ska få lite mer tid på kvällarna. Just nu består mina kvällar av städning och plugg. Bilden nedan beskriver PRECIS hur roligt jag tycker det är just nu! Men man får försöka se det positiva ändå, snart är jag officiellt sambo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar