söndag 22 januari 2017

DIY book cover

Är det någon där ute som är lika förtjust i anteckningsböcker som jag är? Jag är ganska säker på att det är fler än jag och i det här inlägget tänkte jag visa några anteckningsböcker som folk har gjort själva! Jag önskar att jag vore lika kreativ som de här människorna! Dock så tror jag att jag aldrig skulle våga använda boken om de var så här fina, så det blir lite jobbigt kanske.

Den första är en bok med ett svärd på. Det var en författare som gjorde anteckningsboken som ett komplement till boken hon skrivit. Kanske något som jag ska satsa på när jag väl är klar med min bok?

Hittad HÄR
Den andra boken är inspirerad av naturen och rent spontant tänker jag på höst och fantasy när jag ser den. Den här hade varit perfekt för mig att skriva anteckningar till min bok i. Jag får inspiration till att skriva bara genom att kolla på den!

Hittad HÄR
Den tredje är nästan lite steam punk över. Jag älskar alla små detaljer och att hela boken är gjort som ett konstverk, ingen detalj är för liten för att uppmärksammas.

Hittad HÄR
Och den sista är ett konstverk som jag inte ens vet om det är tänkt att man ska kunna använda den som skrivbok längre, men den fick vara med ändå för att jag gillade den så mycket! Den är så otroligt fin och jag vill bara krypa in i den andra världen som finns där!

Hittad HÄR


Alla bilderna är hittad på den här sidan. Pinterest är så superbra när det kommer till att hitta bilder på saker och ting! Jag sökte på orden "DIY book cover" och hittade de här, men det finns hundratals andra i olika stilar och svårighetsnivåer!

Vilken är er favorit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar