måndag 21 januari 2013

tråkigt att inte fastna..

Har ni någonsin läst 2 (eller fler) delar av en serie, är jättepepp inför fortsättningen, och sen verkligen inte fastnar för boken..??

För så känner jag just nu! Läste Frost och Feber och var verkligen såååå pepp inför att äntligen läsa forever (för evigt).. men har läst 44sid in nu, och känner verkligen INGET drag alls för att fortsätta! Jag blir bara så besviken! Inte egentligen för att boken är dålig eller för att handlingen inte tilltalar mig.. men bara för att jag ville ju faktiskt fastna för boken och inte kunna lägga den ifrån mig. Det är ju den känslan som jag har längtat efter! Men nu sitter jag här och tittar på boken, och känner inte för att plocka upp den.

Ska tvinga mig själv lite att läsa lite till och hoppas på att det blir bättre.. för det är verkligen inte en bok som jag bara vill sluta mitt i..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar