torsdag 30 maj 2013

Book Seat!

Jag har börjat höra väldigt mycket om de här nya "Book Seat".. läste på en blogg för ett tag sedan (minns dock tyvärr inte vilken) att den var väldigt praktisk. Dock förstod jag inte alls vad det var för något då, för det fanns ingen bild! Men NU så, så hade Beroende av böcker lagt upp ett inlägg med en tävling på deras fb-sida, så då var jag ju bara tvungen att vara med!

Nu när jag har sett bild på den också, så verkar den ju bara vara fantastiskt praktisk!! Jag vill ha!
Bilden kommer från deras fb-sida

4 kommentarer:

  1. Jag lottar ut en på min blogg också! :) Kom och tävla! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. oh! Tävla tävla! :D Jag älskar tävlingar!! :D

      Radera
  2. Jag är lycklig ägare till en läskudde och jag vill lova att vi har blivit bästa vänner :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de verkar onekligen praktiska! :D

      Radera