torsdag 28 juli 2016

Första inhandlingen

Förra veckan gjorde jag ett inlägg om böcker som jag skulle köpa när lönen kom. Idag blev första inhandlingen och då blev det Stjärnfall av Lars Wilderäng och De föräldralösa av Christina Baker Kline.



Sedan blev det även tre stycken bokmärken som jag har gått och kollat på i eeevigheter! Mina bokmärken verkar försvinna spårlöst och jag fattar inte varför! Så nu tyckte jag att det var dags för nya och dessa är verkligen superfina!


Jag märkte tyvärr lite sent att toppen på Big Ben glänser pga lampan. Det är så att Big Ben, paraplyerna och delar av bussarna är glansiga. På Saint Basil's katedral i Ryssland, så är det snön som glänser och på Eiffeltornet är det själva tornet, snögloben längst ner och de små vita prickarna högst upp.

Jag inser att bilderna inte alls gör bokmärkena rättvisa, vilket är lite synd. Men jag lovar, de är superfina och färgerna är fantastiska!

2 kommentarer:

  1. De där bokmärkena är så fina :) Har också tittat på dem många gånger.

    SvaraRadera