söndag 22 april 2018

Farväl

Det här kommer att bli mitt sista inlägg här på bloggen och det är dags att säga hejdå. Som ni kunde läsa i det här inlägget så har jag valt att lägga ner bloggen då jag har känt väldigt länge att jag inte längre tycker att det är kul. Jag ska ta tiden till att fokusera på det jag känner att jag vill göra just nu och hoppas på att jag ändå någon gång får tillbaka läslusten igen.

Jag har dock bestämt mig för att jag iaf för tillfället kommer att behålla min Instagram, Elinas bokliv. Där kommer jag att lägga upp bilder helt enkelt när jag känner för det och inte något bestämt antal i veckan eller så. Jag kommer även att fortsätta att läsa lite bloggar ibland, så någon kommentar kanske poppar in hos er :)

Kanske ses vi på någon bokmässa, annars så önskar jag er alla ett bra bokår och många bra läsupplevelser!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar