onsdag 20 november 2013

datorhaveri

Alltså... om man läser min blogg, så måste jag vara den tråkigaste och mest förvirrade människan på planeten tror jag. Jag gör ju aldrig färdigt någonting! Jag säger att jag ska uppdatera mer, 3 dagar senare är det tyst igen. Jag säger att jag ska börja med en utmaning, men den havererar också efter några dagar. Och så även denna gången.

Jag började med NaNoWriMo, men sedan kom skolan, jag fick ett extrajobb och jag var helt enkelt död! Jag är (enligt min personliga räkning, då jag började några dagar efteråt) på dag 15. Men jag har bara skrivit till dag 3. Sedan, TA DA(!!!), min dator går och får något virus eller något skit och jag kan inte göra någonting utan att få en massa popupreklam och skit över ALLT! Ibland blir jag lite trött asså... Nu är datorn blåst och vi börjar om från början med alla installationer och liknande.

Jag ska försöka komma igång med skrivandet igen och börja uppdatera. Men inga löften! Skolan attackerar alltid när jag minst väntar det, och som sagt så har jag nu ett extrajobb på kvällarna som gör att jag är hemma tidigast kl 20.30. Och då är jag liiiite trött. Men jag ska FÖRSÖKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar