torsdag 24 juli 2014

The Walking Dead

Igår var jag uppe på biblan för att prata med en kompis som jobbar där över sommaren.. och när vi gick runt (för hon var ju fortfarande tvungen att jobba), så såg jag seriealbumen (heter det så??) av The Walking Dead! Och då jag är ett stort fan av TWD så har jag länge velat läsa dem, det har bara inte blivit av.. Men nu så!


Riktigt roligt att läsa lite serier faktiskt! Även om jag sitter redan nu och "det där är inte så i TV-serien"... haha men det är ju så det blir. Speciellt när min favoritkaraktär i TV-serien inte ens är med i seriealbumen!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar tv-serien och ser fler positiva sidor hos den och det kan tyvärr inte ändras så som jag ser det. Men seriealbumen är såklart jätteintressanta att läsa och det kommer upp så mycket som fattas i tv-serien m.m...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det fattas mycket. Men ändå så mycket som TV-serien lägger till som inte är seren! :) Har läst volym 2 idag också, och jisses vad fort de går fram!

      Radera