lördag 26 juli 2014

TV-serien eller serietidningen

Nu har jag även läst ut volym 2 och 3 i serien.



Än så länge måste jag säga att jag gillar TV-serien bättre. Det känns inte riktigt som att jag faktiskt får lära känna karaktärerna ordentligt när jag läser. Allt går så himla fort! Verkar som om de har gjort en säsong på varje volym i princip. Det kanske alla visste, men det var en nyhet för mig... Jag ska nog fortsätta läsa serien, men jag längtar tills den nya säsongen av TV-serien börjar igen!

2 kommentarer:

  1. Har velat både se och läsa Walking Dead hur länge som helst nu, men aldrig tagit tag i det. Kanske borde börja med tv-serien ;)

    Svar: tack! Man skriver som bäst mitt i natten när man inte har några hämningar ;) Hoppas också att jag får färdigt den någon dag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar TV-serien! Håll dig vaken genom säsong 2 bara.. det är värt det senare! xD haha

      Radera