lördag 16 augusti 2014

Förr eller senare exploderar jag!

Jag läser ju The Fault In Our Stars på engelska just nu. När jag var och hälsade på min mamma, så sa jag även till min lillasyster att hon måste läsa den! Jag har inte kommit speciellt långt, men jag bara älskarberättarrösten och hennes underbara ironi! Dock så är inte min syster speciellt förtjust i att läsa på engelska, vilket ställer till lite problem. Hon har en hög med böcker hemma som är mina, några av dem på engelska, men det går inte så fort (och vad gör det?! det är ju ingen tävling!)

Men ibland så har man ju bara en underbar tur! Jag gick in i en liten loppis på väg hem från jobbet igår, och vad hittar jag där om inte 'Förr eller senare exploderar jag' för en ynka 50-lapp! Så självklart köpte jag den till min kära systeryster! Nu återstår bara att se när jag kan åka till Kalmar nästa gång, så hon faktiskt kan få den också!


2 kommentarer: