tisdag 19 augusti 2014

skrivande

Den senaste tiden har det faktiskt gått ganska bra med mitt skrivande. Som jag sagt tidigare så har jag hoppat tillbaka och redigerar lite för att få det som jag vill (då jag bestämde mig för att ändra en ganska stor del av handlingen), men nu har jag börjat att skriva nytt igen! Idag kom jag upp till ett av mina första delmål, inspirerat av NaNoWriMo, 50 000 ord! Räknaren stannade idag på 50 187 ord och därmed borde jag få fira! Dock så har jag skrivit tenta idag och är för trött, men en kväll i soffan med en bok är också ett slags firande!

Bild lånad från goggle-sökning

2 kommentarer:

  1. Härligt att det går framåt! Kör hårt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! jo, nu har jag en veckan innan skolan börjar som jag bara ska läsa och skriva på! Ska bli så skönt att bara kunna vara lite!! :)

      Radera