lördag 4 oktober 2014

lässvackor...

Ja, lässvackor... just nu är jag definitivt inne i en. Jag måste verkligen sluta försöka att läsa böcker som jag tycker att jag borde läsa! Jag fick för mig att jag skulle läsa "Game of Thrones"-böckerna, mest bara för att jag älskar serien och då jag läser mycket "borde" jag ha läst böckerna. Dock så har jag egentligen inte känt för det, vilket har gjort att jag inte har läst något alls. Jag har bara kollat på film eller serier på kvällarna, eller suttit framför datorn. Och efter det har jag ångest över att jag inte har läst något, eller uppdaterat på bloggen.

Nu ska jag leta efter en bok i min lilla hylla som jag verkligen vill läsa! Det finns tre stycken som jag lutar åt just nu. Kaffe med Rån, Min mormor hälsar och säger förlåt, och Hundar, hus och hjärtats längtan.

Ska tänka på det någon dag tror jag, för jag kommer inte orka läsa något ikväll iaf.


 


2 kommentarer:

  1. Ja - i lässvacketider (egentligen annars också) borde man försöka läsa det sol passar just då och det man vill istället för det man tycker att man borde/måste. Tvångskänslor föder inte läslusten!

    Hoppas du hittar tillbaka genom att testa vad som passar NU! (; (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis!! :) dock så har jag fortfarande inte kunnat bestämma mig! :P haha Doctor Who på tv är mycket intressantare än böcker just nu! :P haha :D

      Radera