söndag 23 oktober 2016

Två veckor

Det har nu gått två veckor sedan jag skrev här sist och det är med blandade känslor jag skriver nu. Jag funderar på att ta en ordentlig paus från bloggen igen, samtidigt som jag verkligen vill ha kvar den. Jag har inte läst något på säker två eller tre veckor, så jag har iaf bestämt mig för att jag ska pausa Kaffe med rån och försöka mig på någon annan bok. Jag hamnar alltid i lässvackor om jag inte riktigt gillar boken jag läser.

Jag ska försöka att få upp tre inlägg  i veckan nu ett tag och se om jag kan få tillbaka lusten för att leka med bloggen. Jag känner just nu att det nog kommer att gå enklare för mig om jag har en bestämd plan över vad jag ska göra med bloggen. Ett inlägg kommer att handla om läsning, så antingen vad jag läser nu, en recension eller något som jag kanske är nyfiken på. Ett inlägg kommer att handla om mitt skrivande och eventuella tankar kring det och uppdateringar om hur det går för mig. Det sista inlägget tror jag kommer att bli lite blandad kompott och lite vad jag känner för just då. Det kommer fortfarande att ha någon litteraturkoppling, men jag vet inte hur mycket.

Så det här är min plan just nu. Ni kan alltid kika in på Instagram där jag lägger upp lite bilder, elinasbokliv. Jag hoppas att alla där ute har haft en underbar helg och ser fram emot jobbveckan igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar