söndag 8 april 2012

Påskhälsning och djurutmaning!

Jag är som vanligt lite efter... Men jag hade tänk önska alla en riktigt trevlig påsk! Själv så var jag med lite kompisar och hade knytkalas. Det var jättetrevligt och jag kommer ha många glada minnen där ifrån.

Sara hade bakat en fantasktisk påsktårta! Kycklingen och boet bestod av marsipan, och det orange på tårtan, blommorna och bladen var färgad marshmallow!



Sedan så kommer mitt bidrag till bokmilaskogens djurutmaning! Här är min lilla bebis, som ALLTID lägger öronen bakåt och ser ynklig ut när jag kommer med kameran. Hon har vår bok som vi jobbar med tillsammans, Hjärngympa för hunden, och sitt eget lilla påskgodis.

En av utmaningarna i boken är faktiskt att träna på att hunden ska kunna ligga med godiset framför sig utan att röra det... mission success!!

5 kommentarer:

  1. Herregud vilken fin hund! Herregud vilken fin tårta!

    Jag har inget husdjur att fota, även om jag nu funderade på att ta fram någon dammråtta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hon är verkligen gullig :) så tack så mycket... och jo, tårtan var så man egentligen inte ville ta någon bit av den!

      haha Ja! Eller så får du göra som en annan tjej gjorde, ta ett gosedjur! ^^

      Radera
  2. Jag älskar både vovven och tårtan! Är det en långhårig schäfer eller blandning? Hur söt och duktig som helst ju! Älskar ansiktsuttrycket! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är en blandning :) långhårig schäfer, rottweiler och liiite labrador :)

      Radera
  3. Gud vilken vacker vovve! Är det en bra hundbok? :)

    SvaraRadera