torsdag 25 april 2013

Ny läsning

Då min läslust helt försvann efter att bara ha kommit ca 60sid in i Angelina, så tyckte jag att det var dags att hitta en ny bok! Jag ska fortfarande försöka ta mig igenom Angelina, men lite när jag känner för det istället för att läsa allt direkt.

Efter en liten tripp till biblioteket så blev det Alice in Zombieland som fick följa med mig hem! Av någon anledning, fråga mig inte vilken, så blandade jag ihop denna med Pride and Prejudice and Zombies, och trodde att det bara var ett annat omslag. Jag? Förvirrad? Näääää!! Men iaf, nu när jag listat ut att så inte är fallet, så har jag börjat läsa lite smått och kommit tappra 37sid innan det var dags för jobbet igen.


Så det här är vad jag läser/skriver just nu. Algelina, Alice in Zombieland, Women of Coyntry och min skrivbok som jag har till mitt nuvarande skrivprojekt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar