fredag 14 mars 2014

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children

Klicka på titeln för att komma till bokens Goodread-sida.

Namn: Miss Peregrine's Home for Peculiar Children av Ransom Riggs
Språk: Engelska

Jag läste den här boken förra sommaren i USA och tyckte att den var riktigt bra. Spännande och annorlunda, och jag gillar verkligen att de lagt till bilderna i boken.

Tyvärr så var det så länge sedan jag läste boken att jag inte direkt minns vad jag tyckte om smådetaljer eller om det fanns något speciellt som jag gillade eller inte. Det jag kan säga däremot, är att jag tycker att det var en läsvärd bok, och att jag definitivt ska läsa uppföljaren när jag har tid!

Den får 7/10 tassar! (dock tyvärr idag får den ingen bild, då jag inte har dem tillgängliga..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar