tisdag 11 mars 2014

Tisdagsskrivande

Idag är det tisdag, och enligt mitt nya lilla schema så ska jag uppdatera lite angående något som har med mitt skrivande att göra.

Sedan jag gjorde min uppdatering om "krig och blod" har jag inte skrivit mycket. Det ända jag kände efter den var att den kommer att hamna mycket senare i boken än vad jag tänkte. Snarare mot slutet, kanske till och med den sista striden... efter lite omskrivningar. Det intressanta var, att när jag skrev scenen så fick jag hindra mig själv från att ta död på en person. Vilket jag i efterhand tycker blir lite komiskt, då det faktiskt kanske skulle "passa" med att hon dog i slutet.

Just nu önskar jag dock bara att tentorna ska vara över så jag kan sluta plugga så mycket på kvällarna... det här inlägget tog 10min att skriva, och det var min rast..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar