söndag 23 mars 2014

Söndagsuppdatering v12

Då var det söndag igen, och som ni nog märkte så blev det inte något uppdaterat alls förra veckan! Men så får det vara ibland i tentaveckor!

I helgen nu har jag verkligen bara slappat! I fredags, efter min andra och sista tenta för denna gången, så åkte jag hem till pappa och firade hans fru som fyllde år. Igår blev de en massa filmkollande och städande av mitt skrivbord (tro mig, det tog tid!). Och idag så sov jag jättelänge, tog en promenad, har läst och småfixat på nätet. Helgen har helt enkelt bara gått i "vad vill jag göra nu"-anda, vilket har varit jätteskönt!

Jag har som sagt läst lite, och har nu hamnat på sid 100 i The Hobbit! Bilbo har precis lyckats ta sig ut från vätte-hålan! Än så länge så följer boken och filmen varandra hyfsat bra. Inga gigantiska förändringar iaf, men vi får väl se hur fortsättningen blir.

Nu blir det nya kurser som börjar imorgon, och jag hoppas att jag ska få lite mer tid till att läsa under de här kurserna! Vi får se vad som händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar