fredag 7 november 2014

Bokbloggsjerka 7-10 nov

I denna veckans bokbloggsjerka på alkb så var frågan: Det börjar lacka mot jul. Hur ser din önskelista ut just nu?

Jadu, jag vet faktiskt inte vad jag önskar mig just nu. Jag har en "olästa böcker"-hög som bara växer, filmer som jag aldrig hinner se och en miljon saker i skolan. Men jag har iaf skickat iväg länkar till två nummer av gamla Skriva-tidningar som jag hoppas att jag får. Annars är det fruktansvärt dött på den fronten..

Vad önskar ni er?

14 kommentarer:

  1. Svar
    1. okej, tack för tipset! Ska kolla upp vad det är för något! :D

      Radera
  2. Jag har mängder med tvserier filmer och böcker som jag försöker minska på men det är svårt svårt svårt!! :( Och nog fortsätter jag önska mig böcker ändå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha du låter precis som mig! :D det kommer ju alltid upp nya serier man vill se och nya böcker man vill läsa!! :D

      Radera
  3. Det blev en lite mörk önskelista hos mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. oj, efter att ha kollat ditt inlägg håller jag med! Det var lite mörkt där! ;) haha

      Radera
  4. Tidningen Skriva är en riktig guldgruva. Har läst vartenda nummer sedan starten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Jag missade ett år när jag var i USA, annars har jag läst varje nr! :) Det är två av tidningarna från de året som jag känner att jag vill ha nu i efterhand :)

      Radera
  5. Av någon anledning har jag börjat köpa filmer och TV-serier i nästan samma takt som böcker nu. Vet inte hur detta ska sluta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ojoj, det kan vara farligt ;) men serier och filmen är också bra! Det är svårt att välja ibland!! :D

      Radera
  6. Det kan vara svårt ibland att komma på vad man vill ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Men "i värsta fall" så funkar ju alltid mer böcker! ;) haha

      Radera
  7. Tid hade varit väldigt bra om man kunde önska sig i julklapp ju! =)

    SvaraRadera
  8. Min bokhög är oxå så stor att den inte behöver påfyllning. Ändå köper jag hela tiden nytt...

    SvaraRadera