måndag 17 november 2014

The book gif tag

Jag har blivit taggad av Malin, på Jag och mina böcker! Oh vad roligt!!

The Maze Runner - James Dashner


Britt-Marie var här - Fredrik Backman (ej läst)


Sista filmerna i hungerspelen


Pillars of the Earth - Ken Follett (inte läst)



Föruft och känsla - Jane Austen


Jorden runt på 80 dagar - Jules Verne (inte läst, sett filmen)


Sista Hobbit-filmen


Varma Kroppar - Isaac Marion


Clockwork Angel - Cassandra Clare (inte läst)


Beedle and the Bard - J.K.Rowling

Då jag nu sitter på Arlanda och väntar på flyg hinner jag inte göra mer just nu, men vill du göra taggen, ta samma böcker/filmer som jag fick och gör den själv, och lämna en kommentar!!

2 kommentarer:

  1. Kul att se dina giffar! Gillar Maze-runner gifen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi ja, den är jag lite nöjd med! :D tyckte det va lite svårt att hitta några som jag tyckte passade in helt hundra.. :)

      Radera