tisdag 11 november 2014

Födelsedags sponsorer!

På fredag kommer jag äntligen att lägga upp min födelsedagsutlottning här på bloggen! Min blogg fyller 3år, och det ska firas med en liten utlottning! Så håll koll på bloggen!!

Jag tyckte att det skulle vara lite roligt att få lotta ut lite böcker, och hörde därför av mig till några förlag och frågade om de skulle vara intresserade av att sponsra med någon bok. Alla var jättepositiva, och jag har nu en hög att lotta ut!!

De underbara sponsorerna är då (utan någon inbördes ordning):





6 kommentarer:

  1. Vad kul! (: Det ser jag fram emot! Då är våra bloggar snart lika gamla! (; Min fyllde tre för några månader sedan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas det kommer finnas några böcker som folk är intresserade av :)

      Radera
  2. Det här ser jag verkligen fram emot! (Följer dig på bloglovin nu, bättre sent än aldrig? ;) )

    SvaraRadera
  3. Jag har taggat dig i en gif-tag som jag skapat, hoppas du vill göra den :)
    http://jagochminabocker.blogspot.se/2014/11/bok-till-film-gif-tag.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh vad roligt!! Jag ska absolut göra den!! :D

      Radera