lördag 2 januari 2016

Lördagsuppdatering #2

Den här lördagen så jobbar jag och efter det så blir det att tentaplugga innan jag ska vara barnvakt. Himla roligt med andra ord. Jag har haft ganska mycket att göra och halva dagen igår spenderades med att spela dataspel med min sambo. Kvalitetstid! (och ja, det var ett turbaserat spel där vi satt bredvid varandra vid samma dator, så det var faktiskt mer socialt än det låter!)

Det här innebär ju dock att jag inte har börjat läsa i Metro 2033 ännu, men jag hoppas på att jag ska komma igång med det när jag är barnvakt ikväll. Jag har lånat boken av min farbror, så det är kanske dags att läsa ut den nu och lämna tillbaka den till honom!

Jag hoppas att alla där ute hade en trevlig nyårsafton och jag önskar er alla ett gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar