torsdag 7 januari 2016

Lördagsuppdatering #3 ... på en torsdag

Ja, som ni nog vet så är det inte lördag riktigt ännu, tyvärr. Men, jag har bestämt mig för att flytta  min lördagsuppdatering till onsdag eller torsdag istället då jag inte vet hur ofta jag kommer att ha tid att uppdatera bloggen. Då kändes det mer logiskt att ha ett inlägg mitt i veckan och ett på söndagen istället för att trycka ihop dem båda på helgen.

Jag kan iaf meddela att jag nu har börjat på Metro 2033! Det går inte så fort då jg tyvärr hakar upp mig mycket på alla ryska namn, och det är verkligen många namn nu i början! Ett helt tunnelbanesystem med namn! Men det ska nog gå det också. Hela 25 sid har jag kommit in i den! haha Men det ska gå det också.

Vad läser ni idag? :)


3 kommentarer:

  1. Jag sitter och läser Askfödd idag! Hoppas på att bli färdig med den snart :)

    SV: Haha, där ser man!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! :) Den kom precis in på jobbet idag! :D (Jobbar extra i en liten bokhandel) :)

      Radera
  2. SV: Ja, men det låter väl som jättebra mål!

    SvaraRadera