torsdag 25 augusti 2016

Ny Serie

Jag och sambon håller för tillfället på att storstäda lägenheten (och spela på vårt nya PS4) så det har inte blivit något läst sedan sist. Däremot så har vi som tradition (eller vad man nu kan vilja kalla det) att vi kollar på tv-serier när vi äter. Igår såg vi klart Supernatural (11 säsonger!!). Men ja, jag saknar de gamla hederliga demon-slagsmålen ibland.

Men, idag behövde vi ju då börja kolla på något nytt och efter ett tips från min bror så såg vi början på The Shannara Chronicles! Superbra och helt i min smak! Någon mer som ser på den?


2 kommentarer:

  1. Jag gillar både Supernatural ( eller gillar och gillar, älskar! )och gillade även Shannara. Det var mycket klagomål på Shannara men jag tyckte den fick oförtjänt mycket skit, en helt ok serie som jag väldigt gärna ser mer av.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Supernatural är i en klass för sig! ;) Jag har faktiskt inte läst så mycket om Shannara, men det var ju tråkigt att folk inte gillade den. Kanske för att den baseras på böcker? Vi brukar ju vara en lite kräsen publik ibland ;)

      Radera