tisdag 1 november 2016

Läser ikväll

Idag tänkte jag uppdatera lite hur det går för mig med böckerna som jag läser. Den första är Kaffe med Rån av Catharina Ingelman-Sundberg. Det går väldigt långsamt med den här boken och jag har flera gånger funderat på att sluta läsa den och välja en annan, men något hindrar mig. Jag tror det är för att boken egentligen inte är dålig och det är bara dåliga böcker som man får sluta läsa. Sedan att jag inte tycker att den är speciellt bra heller spelar ingen roll. Just nu ligger den på "meh" i betyg, varken bu eller bä helt enkelt. Är iaf på sid 230 av 364.


Den andra som jag nyligen börjat läsa är 13 svarta sagor om Superhjältar. Det är en antologi med 13 noveller och jag har precis börjat på den och läst första. Jag börjar mer och mer gillar formatet av noveller. Det är skönt att ibland bara läsa en liten historia och ändå hinna få med både början, mitt och ett slut på den korta tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar