tisdag 13 december 2016

Utrensning

Jag har konstaterat att jag har alldeles för mycket böcker! Ja, det kan man tydligen ha. Jag satt precis och kollade på min olästa hylla och på två kassar med böcker som står bredvid. Japp, två kassar. Det här är ett problem. Jag kommer inte hinna läsa alla de här böckerna och jag har helt ärligt tappat sugen på att läsa vissa.

Så, till helgen ska jag se om jag har lite tid att rensa ut bland böckerna och enbart spara de som jag verkligen är intresserad av att läsa! Det värsta är att jag enbart genom att skriva det här känner mig lite stressad över att jag kanske NÅGON DAG faktiskt vill läsa de som jag tänkt göra mig av med.. *puh* vi får se hur det här går helt enkelt! Några som definitivt får stanna är i alla fall de signerade böckerna! Har fyra olästa som det ser ut nu, om man inte räknar med de som jag läser för tillfället.

Jag önskar er alla en trevlig lucia!

Image result for för många böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar