torsdag 4 maj 2017

Böcker under min paus

Under min bloggpaus så lyckades jag faktiskt ändå läsa ett par böcker. Den senaste jag skrev en recension på var 13 Svarta Sagor om Superhjältar och sedan dess har det blivit ytterligare 4 böcker. Det går att se dem under "läst 2017", men jag tänkte att jag ska lista dem här också.
  1. Att skriva av Stephen King
  2. Krigarens svärd (Magnus Chase #1) av Rick Riordan
  3. The Hammer of Thor (Magnus Chase #2) av Rick Riordan
  4. Middagsmörker (Idijärvi #1) av Charlotte Cederlund 
 Jag har tänkt att jag ska lägga ut lite ordentliga recensioner på dem var för sig, men kan säga just nu i alla fall att Krigarens svärd är den som leder listan på bästa bok för i år. Jag tror att min sambo hade lust att sätta munkavel på mig vid vissa tillfällen då jag hela tiden ville läsa högt för att jag tyckte att det var så kul! En otroligt rolig bok som jag tackar min kompis Sara för att jag fick låna. Nu är det bara att vänta på att bok 3 ska komma ut... varför börjar man ens läsa på böcker när inte hela serien är ute? Snacka om att plåga sig själv!

Vad har ni läst nyligen? Lämna gärna en kommentar och berätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar