tisdag 16 maj 2017

Författarintervjuer

Då mitt eget skrivande står lite still nu, jag har precis börjat med att läsa igenom mitt manus och redigera, så funderade jag lite på vad jag skulle skriva om på mina skrivar-tisdagar. Att varje vecka uppdatera hur det går med redigeringen känns lite trist tycker jag.

Så, idag har lite mail gått ut till lite olika författare och jag har tänkt att se om jag kan få ihop till en liten författarserie där olika författare får berätta om hur de själva skriver, sitt bästa skrivtips och något som de är speciellt stolta över när det kommer till deras skrivande.

Kanske kommer det även att komma in några andra tankar och funderingar, men jag ser verkligen fram emot att få svar och att kunna göra en liten serie här på bloggen!


Har ni något speciellt ni kanske vill att jag ska skriva om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar