söndag 21 maj 2017

Söndagar

Jissus vilken vecka det här har varit. Den började väldigt lugn, men fr.o.m onsdag har jag inte haft en lugn stund. Jag insåg idag att jag inte ens startat min dator sedan dess heller! Då har man haft att göra helt enkelt.

Jag jobbar just nu för fullt med att fixa i ordning inlägget med den första författaren som ska vara med på bloggen! Det kommer bli så sjukt bra! Har även mailat ut till ytterligare två nu, så vi får se vilka som kommer sedan!

På manuset har jag tyvärr inte kommit någonstans. Jag skulle åkt tåg i torsdags och hade tänkt ha "manustid" då, men mitt tåg var försenat till den grad att jag var tvungen att ta bilen istället för att inte missa mitt möte. Så det blev ju uppenbarligen ingen tid till att kolla på manus då!

De kommande två veckorna kommer tyvärr också att bli lite galna med 9h/dag jobb mån-ons och sedan Alvesta Yran (liten stadsfest) på lördagen där vi ska vara med i föreningen! Mycket som ska fixas där!

Nu blir det lite mat och så ska jag jobba vidare med författarinlägget och sedan fixa min bullet journal inför kommande veckan! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar