söndag 5 februari 2012

Slut

Nu är Den Äldste klar. Ska skriva en liten recension av den när jag orkar (troligen imorgon).. idag har jag bara sovit 4h och har inte tankevärksamhet att få ihop något vettigt tror jag!

Nu så ska jag övergå till att läsa Solbarnet och att lyssna på Brisingr när jag kan. Känner att det börjar närma sig så att jag snart faktiskt får hugga in i Arvtagaren, men det har helt klart varit värt att läsa/lyssna om serien. Det är så sjukt mycket som jag inte kommer ihåg och som nu finns klart i minnet.

Det är nog det som är jobbigast med serier. Läser man en serie innan alla böcker ha kommit ut så minns man inte allt då det tar sådan tid mellan dem. Arvtagaren fick vi ju vänta på i 3år, av diverse olika anledningar. Jag tror att skriver jag en serie någon gång, så ska jag försöka skriva allt på en gång. Så även om böckerna bara kommer ut en gång om året, så ska folk inte behöva vänta i mer än 1år på nästa bok!

1 kommentar:

  1. Jag har också Solbarnet i hyllan som väntar på läsning, ska bli kul att höra vad du tycker om den!

    SvaraRadera