torsdag 2 februari 2012

Snart klar

Ja, idag så är det KALLT ute!! -29 står termometern på nu! Knappt så hunden vill gå ut på promenad..

Den äldste börjar lida mot sitt slut och jag hoppas att den är klar innan helgen är över. Kommer sitta hemma och plugga imorrn, så då kan jag lyssna så fort jag får några minuter över.

Det är mycket som händer nu och jag är chockad över att dagarna går så fort. Men nu när jag skriver i skolan och inte direkt pluggar, så har jag mycket mer energi och känner att livet är lite ljusare.

Tror att jag ska börja läsa Solbarnet av Monika Häägg och enbart lyssna på Den äldste, känns inte som om jag kommer någonstans annars. I morrn blir det spinning, träffa kompisar och sen gå ut på kvällen. lördag jobb och söndag död (då jag jobbar natt).. Då jag inte kommer kunna skriva imorrn, önskar jag alla där ute en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Oj, -29. Jag tyckte det såg kallt ut här i morse, vi hade -22. Då är man nästan glad för att kunna ringa och sjukanmäla sig och stanna hemma i soffan hela dagen :)

    Hoppas du också får en trevlig helg!

    SvaraRadera