onsdag 17 december 2014

En regnig dag i Småland

Regnet bara öser ner utanför fönstret, skolan tuffar på och julshoppingen är igång. Jag har lite idétorka när det kommer till bloggen just nu. Det brukar bli så när jag har mycket att göra och därmed blir lite för trött. Den här tiden på året hjälper inte direkt till med piggheten. Jag tycker att jag borde ha massor att skriva om, då jag faktiskt jobbar i en bokhandel. Men där så hinner man knappt tänka mellan alla paket och blippande i kassorna.

Jag önskar att jag kunde komma på några roliga idéer som jag kunde dela med mig av här. Jag tror jag ska försöka tänka på det! Allt för att ni faktiskt ska ha lite roligt att läsa, för det är ju därför som man följer bloggar! Nu ska jag iaf ta tag i mig själv och sätta mig i soffan och läsa lite! Visst låter det som en bra idé?! Vad läser ni nu?


bild tagen från google, sökt "läsa".

2 kommentarer:

  1. Jag läser Järnkonungen av Julie Kagawa. Så bra att jag knappt kan lägga ifrån mig boken, hihi :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ååhh, älskar (och hatar) böcker som man inte kan lägga ifrån sig! De är de bästa! :D

      Radera