onsdag 31 december 2014

Sista inlägget för i år!

Då är 2014 över och man ska bli så där fundersam och tänka efter på vad året har gett mig och vad som har hänt... men nja, inte riktigt min stil. Jag har gått i skolan (precis som alla andra år), jag har fått världens gulligaste brorson, och jag har läst och skrivit. Något roligt är att jag iaf fick klart första utkastet på mitt första manus! Det är iofs något som jag tycker att jag borde fira!

När det kommer till läsningen så har det varit sådär. Enligt Goodreads har jag läst 23 böcker i år, vilket är mer än de 15 som jag siktade på. Dock så var det ganska många The Walking Dead seriealbum där med, men vad gör de? 

Så, läst under 2014 blev dessa: (kika in under fliken "läst 2014" om det är någon nu undrar över)



Bästa boken: Pretties av Scott Westerfeld - Det gick inte alls så som jag trodde att det skulle gå för huvudpersonen!
Största besvikelsen: The Walking Dead av Robert Kirkman - Gillade den tyvärr inte alls lika mycket som TV-serien
Största överraskningen: Cinder av Marissa Meyer - Den var betydligt bättre än vad jag trodde att den skulle vara efter att ha läst om den. 


Så med det här så hoppas jag att 2015 också innehåller en massa bra böcker! Jag hoppas kunna avsluta, eller iaf komma längre, på mina påbörjade serier. Men även självklart skriva klart bok 2 och bara må bra tillsammans med alla mina olästa böcker i min hylla! 

Gott nytt år till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar