måndag 2 april 2018

Läst i mars och ser fram emot i April

När det kom till läsning så har mars varit en fasansfull månad. Jag har verkligen inte känt för att läsa och har hellre spelat spel, lekt med bloggen eller kollat på tv-serier. Jag hoppas att jag kommer ur den här fasen snart.

Det blev inte en enda bok läst, men däremot så hann jag med 3 ljudböcker. Eller 2 böcker och 1 novell om man ska vara petig.

Äntligen lyssnade jag klart på Stjärndamm av Lars Wilderäng. Även om jag tycker att den var bra, så var det inget som slog första boken i den serien.


The Ship of the Dead av Rick Riordan var bok nr 2 och novellen Att dö väl av Eva Holmquist och Oskar Källner.

 


I april fortsätter jag med Dit du inte får gå av Emil Haskett och efter det så kommer jag att hugga in på Children of Blood and Bone av Tomi Adeyemi.

 


Hur har din läsmånad varit? Har du några spännande böcker planerade för april?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar