torsdag 29 januari 2015

En ny receptbok

Ja, som ni vet så händer det tyvärr inte så mycket på läsfronten. Att ge sig på en tegelsten just nu var kanske inte så smart, men jag läser på sakta men säkert. Jag funderar ochså på om jag måste sluta med mina tidsinställda inlägg... Det verkar inte som om de når ut på samma sätt som de som jag publicerar manuellt. Lite intressant att det syns ganska tydligt i statistiken.. Men iaf, vi får se hur det blir.

I helgen ska jag på konferens i Göteborg, och imorgon ska jag minsann svänga förbi Sci-Fi bokhandeln! Ska bli kul! Däremot så kommer det nog att bli plugg på tåget... *suck*

Jaja, nog med klagande. Jag har iaf köpt mig en receptbok! Jag har fått en massa nya recept, och jag tycker att det är så jobbigt att skrolla på plattan! Så nu ska jag skriva ut alla recept och klistra in dem i en bok istället!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar