onsdag 21 januari 2015

Onsdags nörderi - Once Upon A Time

Jag ska alltså välja ut en tv-serie, film-serie eller tv-spels serie, och sedan lägga upp häftiga bilder där folk har inspirerats och skapat något nytt! Skriv gärna i kommentarerna om det är någon speciell du vill att jag ska göra! Alla bilderna finns på min Pinterest, och därifrån kan också ursprunget spåras!

Once Upon A Time

Det finns väldigt mycket saker på temat Once Upon A Time, lite svårare var det dock att hitta bokrelaterade saker som hade med tv-serien att göra.
Bokrelaterat
Bokstöd med gulliga figurer på

Ett litet bokmärke

En skrivbok med Snövits efterlysningsbild
Annat Roligt

Naglar som är inspirerade av introt

halsband, också från introt



2 kommentarer:

  1. Var kan man köpa halsbandet, bokmärket & skrivboken om du vet det? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr har jag inte koll på det. Kolla in på min pinterest så kan du nog spåra upp det där ifrån :)

      Radera