söndag 4 januari 2015

Utmaning 2015

Ja, det är väl lite enligt traditionen att man ska utmana sig själv lite! En kompis till mig hittade den här bilden (det står 9gag, men jag vet tyvärr inte vart den kommer ifrån), och jag tänkte att jag skulle haka på med min egen lilla variant.


Ni som följer den här bloggen, vet att jag inte hinner läsa så jättemycket. Så därför ger jag mig själv tillåtelse att räkna en bok på flera punkter. Det blir min variant, istället för att ha en bok på varje punkt. Låt 2015-läsningen börja!!

2 kommentarer:

  1. Hade jag valt någon utmaning i år så hade det nog varit den här, den verkar kul :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. japp :) jag är inte överdrivet seriös med mina utmaningar, utan tar det lite som det kommer :) Häng på om du vill, så kan du göra som jag räkna in en bok på flera punkter :)

      Radera