tisdag 17 maj 2016

Hur tänker en drake?

Nu har jag sakta kommit igång med mitt skrivande igen och jag kan inte förstå hur jag lyckades sluta skriva precis när drakarna faktiskt hade kommit in i berättelsen! Nu har jag däremot stött på ett litet annat problem... hur tänker en drake? Draken ska dela med sig av sina minnen, men hur ser en drake på sina minnen? Jag vet att det är min värld och att jag bestämmer, men det är ändå intressant. Pratar de med varandra eller använder de bara kroppsspråk och rytanden? Har de sina minnen i bilder eller kanske i dofter och ljud?

Nu, för första gången, så måste jag nog faktiskt ta och göra lite research och inte bara hitta på. Så, off till stora internet it is!

Jag har funderingar på att kanske skaffa ett Instagram-konto endast för mitt skrivande. Det skulle kanske kräva lite mer jobb, men samtidigt så kanske det kan vara bra att ha ett separat konto för skrivandet. Jag har ju det för bloggen. Och där så kom jag på att jag måste se om jag kanske kan koppla ihop bloggen med ett Instagram-konto, det borde gå.

Ja, som ni märker så är det lite funderingar som flyger runt i huvudet så här en tisdagskväll.

Tagen HÄR ifrån. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar