onsdag 18 maj 2016

Instagram på bloggen

Igår funderade jag på ifall jag kanske skulle skaffa mig ett Instagram konto till bloggen, och idag så fixade jag det! Så, om det är någon som är intresserad så kan man numera hitta min blogg på Instagram under namnet elinasbokliv. Svårt att komma ihåg, eller hur?

På det kontot kommer jag att lägga upp bilder som rör böcker och mitt skrivande. Det kommer att vara allt från vad jag läser nu, intressanta böcker jag hittat och bokpoesi till uppdateringar om hur det går med mitt skrivande och funderingar som rör det.

Som ni kan se har jag även till höger här (på datorn) lagt in så att bilderna från kontot hamnar i ett litet bildspel som man kan kolla på. Det fungerar dock inte om man kollar på en telefon.

Hur är det med er? Har ni några andra konton (Facebook, Instagram, Twitter etc.) kopplade till era bloggar?

Bildresultat för instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar