lördag 7 maj 2016

Releasefest!

Nu är det ett litet tag sedan jag var på den här lilla releasefesten, men jag kände att jag ändå ville få upp lite bilder från den! Det var releasen av Sagan om Prinsen & Prinsessan och den vilda frukosten av Sofi Poulsen, med bilder av Per von Schantz. Sofis egna bilder kan ni hitta här, det var Aengeln som var officiell fotograf under festen.

Jag hade vunnit en tävling, så jag fick den nya boken signerad av både Sofi och Per! Superkul! En liten recension på boken i sig kommer vid ett senare tillfälle.

Sofie och Per, och vårt första försök till en bra bild (dumma sol!)

En lite bättre bild i trappen.

Bara så att ni vet, fotografering är superroligt! ;) 

Lite muggar som man kan köpa i internetbutiken! Supersöta!

Högläsning tillsammans med Fairtrade-bananen!

Fram och baksida på storbild!

Bilderna i boken är helt fantastiska!

Sofi läser högt för barnen och bananen bjöd på bananer efteråt.

Ytterligare en härlig bild från boken.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar