söndag 8 oktober 2017

Bästa i september och läsning i oktober

Efter att ha diskuterat lite med andra bloggare så har jag bestämt mig för att inte ha någon "läst i sep"-inlägg utan bara ha ett kort om vad som var bäst och sedan vad jag ser fram emot i oktober istället. Även om vi nu är en ganska bra bit in i oktober, men jag har helt enkelt haft lite för mycket att göra.

Så, bästa boken i september var Apollon - Oraklets gåta av Rick Riordan. Recensionen kan du läsa här om du missat den. En mycket bra bok som jag verkligen ser fram emot att läsa fortsättningen på!


Och i oktober.. oj, så mycket böcker att se fram emot!! Redan igår kom första recensionen upp med två urgulliga och bra böcker som jag fick på bokmässan och jag har även läst ut 3 andra, recensioner på g.

Så om jag ska välja två som jag ser fram emot i oktober så blir det Min Hästs bästa (vol 1) av Lena Furberg och Varelserna (bok 1-4) av Magnus Nordin.



Vilka ser du fram emot i oktober?


2 kommentarer:

  1. Jag älskade verkligen Min häst när jag var yngre! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de var underbara! :D Satt och läste den i soffan nu så den är redan slut xD haha Den första har serier från 1979-1984, så det är helt nya för mig :)

      Radera