lördag 10 mars 2018

Böcker jag fick i veckan

Den här veckan fick jag hem två paket med böcker i! Som ni kanske minns så har jag för tillfället rec-ex stopp på bloggen pga att jag helt enkelt har för mycket böcker att läsa. Men, en bok fick ett undantag. Children of Blood and Bone - Solstenen av Tomi Adeyemi. Stort tack till Lavender Lit!

Anledningen till det här är att jag behöver minst 1 bok till en recension i sommar, och boken måste ha varit släppt inom 6 mån. Jag ska vara med i ett extremt spännande projekt tillsammans med andra bloggare och författare, ledda av Emelie Kempe. Så, med den hinten så får du vänta lite till på vad det är som händer.


Jag bara ÄLSKAR det här omslaget!!

Det andra paketet var från Apart Förlag. Med mitt nya samarbete tillsammans med dem så fick jag hem lite böcker att läsa! Fyra stycken för att vara mer exakt.

  • Sherlock Holmes - De fyras tecken av Arthur Conan Doyle. Bearbetad av Ian Edginton och tecknad av I. N. J. Culbard. 
  • The Walking Dead - Volym 1, Tills döden skiljer oss åt av Robert Kirkman och Tony Moore. 
  • Velvet av Ed Brubaker, Steve Epting och Elizabeth Breitweiser.
  • Valhall - Den samlade sagan 3 av Peter Madsen



Stort tack till Apart Förlag för dem! Glöm inte att du får gratis frakt om du använder rabattkoden BOKLIV när du handlar hos dem!

Har du fått eller köpt några nya böcker i veckan som gått?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar