lördag 3 mars 2018

Nytt samarbete!

För er som även följer mig på Instagram så vet fick ni tidigare i veckan en hint om att jag skulle ha ett nytt samarbete här på bloggen!

Det är nämligen så att APART FÖRLAG hörde av sig och föreslog ett samarbete! Superkul tycker jag och självklart är jag på!



Från och med idag så kan du få FRI FRAKT från Apart Förlag om du skriver i koden BOKLIV! Handlar du för över 500kr får du 49kr rabatt! (Använd versaler)

Så, gillar du The Walking Dead, Sherlock Holmes eller A Game of Thrones så är det här ett perfekt tillfälle för dig!



 Eller så kanske du vill testa på något helt nytt som Astrid eller Love Hurts Deluxe.



Oavsett så är det en fantastisk chans och jag hoppas att du hittar något som du gillar! Jag själv har läst Sherlock Holmes: En studie i rött och Astrid. Astrid kommer att få recension i nästa vecka!


4 kommentarer:

  1. Jag har gjort det. En studie i rött snart i brevlådan närmast mig!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar serieböcker fast nu måste jag hålla i plånboken tyvärr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, de var synd. Men som det ser ut nu så finns det inget slutdatum för koden, så du kanske har chansen längre fram! :)

      Radera