måndag 16 juli 2012

Återanknytning

Idag regnar det ute och jag är allmänt less på allt. Känner inte för att göra någonting i princip!

Men tänkte i alla fall att jag skulle slänga in en liten uppdatering om hur det går för mig med läsandet. I början av sommaren var jag med i en Tematrio och visade/skrev där lite smått om vad jag hade för läsplaner den här sommaren.

I filmen har jag än så länge bara läst 1 bok. Det är Natthimmel om jag recenserade för några dagar sedan. På punkt två har jag inte läst någonting! Inte en enda liten polluxbok har kommit ner från vinden! Och helt ärligt tror jag inte att jag kommer hinna, och det är på grund av punkt tre! Jag har hittils läst Evermore, håller på att läsa "Before I Die" och har lånat hem Glashuset. Jag har även en bok som jag ännu inte har hämtat ut från biblan.

Full rulle och jag får nästan lite ångest över att jag inte direkt känner för att läsa.. men, det kanske beror på boken jag läser nu. Stör mig faktiskt på huvudkaraktären, så vi får väl se vad som händer. Jag måste ju även få tid att läsa Delirium som jag fick i present av Moa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar